27 פברואר, 2017  •  4 דק' קריאה

Pepper on air !

Pepper on air !

השבוע הוא שבוע מרגש.  Pepper ו-Pepper Pay עלו לחנויות האפליקציות.אני רוצה לשתף אתכם במייל שהוצאתי לכל צוות Pepper בבוקר ההשקה.
צוות Pepper יקר,
הבנק האחרון שהוקם בארץ היה לפני שנולדנו ומאז שקטה הארץ 40 שנה. היום אלו אנחנו החלוצים שמניעים את השינוי הכל-כך מתבקש בעולם הבנקאות. אנחנו לא משיקים רק אפליקציה, או מוצר מרשים טכנולוגית, אלא מהפכה בתפיסת הבנקאות. בנקאות שאנשים יאהבו.
לקוחות Pepper יתרגשו לראשונה כשיגלו מהפכה בנקאית בשפה שברורה להם, נגישה עבורם מסביב לשעון, עם חוויה אישית מרגשת והכל – בחינם, ללא עמלות עו”ש ולכולם.
אני מסתכלת היום על כולנו. אספנו עוד כמה קמטים, השיער פרוע מחוסר שינה אך העיניים – נוצצות! בשנה האחרונה שוטטנו בכל רחבי הארץ, הבנו את הכאב והפתרון, אספנו חבורת האקרים טכנולוגים, קנינו גלגלי שיניים שוויצרים וצבענו הכל בצבעי סטארט-אפ ורוד. אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים וחדורי מוטיבציה. אני מאמינה שהצלחתנו תלויה בעיקר באיכות הצוות, ולכן מובטחת.
היום Pepper מנפץ את תקרת הזכוכית של המערכת הבנקאית ומסיר את מגבלת המהירות שמעיבה על הלקוחות. הסרנו את חסמי הגידול הטכנולוגיים, עיצבנו חוויית משתמש המייצרת דפוסי שימוש חדשים וכרכנו את כל זה במודלים עסקיים פורצי דרך. הסנונית הראשונה היא Pepper Pay, חלופה כיפית למזומן, זמינה ללקוחות כל הבנקים וכמובן – בחינם.
הפעילות התפעולית שאנחנו משיקים היום מהווה מהפכה בפני עצמה. לקוחות מצטרפים מבלי להגיע לסניף, דרך הנייד שלהם, וחווים תהליך שלא נראה כמותו בעולם הבנקאות: חוויית onboarding אישית ומהירה עם שירות לקוחות קרבי מסביב לשעון. אך המשימה לא מוטלת רק על כתפיהם של אנשי השירות החייכנים המעולים. אחרון העובדים עומד מוכן לתת כתף, לשפר ולהבטיח שהעסק מתקתק. כי לפני הכל אנחנו צוות וברור לנו שרק ככה מנצחים.
במקביל גם הפעילות השיווקית מעלה הילוך היום, מתוך הבנה שמהפכה מוצלחת היא זו המתוקשרת היטב. מתפקידנו לתקשר ביעילות מרבית ש- Pepper  הוא הבשורה הבנקאית שכולם חיכו לה שנים. חינוך שוק הוא תהליך מאתגר ומספק מאוד. על כולנו לתת כתף ולשגרר את המסר, כי Pepper הוא לא פחות ממהפכה. מאחורינו גב חזק שיעזור לנו בצעדים הראשונים, אך ההצלחה שלנו תלויה קודם כל בנו.
מה הלאה? אנחנו מאמינים ששינוי מתמיד הוא הדרך היחידה להצלחה. לכן נמשיך לפתח את המנועים מתוך המשוב שנקבל ונשייף תוך כדי ריצה את כל הפינות המוכרות והחדשות. נמשיך לייצר את המוצר שאנשים רוצים – בין אם הם יודעים זאת או לא, מתוך אמונה עמוקה כי התאמה לצרכי הלקוח היא המטרה העליונה שלנו. בקרוב נציע פתרונות אופטימיזציה לכסף שלא נראו בארץ, ננגיש את העולם הפיננסי לאחרון הלקוחות  ו- Pepper הגוזל יחתוך את השמיים.
יאללה מתחילים,
לילך בר דוד, מנכ”לית Pepper

שתף
    Lilach Bar David
    CEO