מה כ״כ מרגש בעצם בתשלום בנייד?

25/01/2021

טוב, אם נרשמת והפסקת לצאת המבית עם הארנק, בטח הבנת לבד. ובכל זאת, ריכזנו לך כמה דברים שכדאי לדעת על תשלום בנייד (פלוס רמז על Apple!)

אם יש משהו טוב שהקורונה הביאה, זה את קפיצת המדרגה הטכנולוגית העולמית, וזה נכון גם ל… נכון. עולם התשלומים. אז היי, במקום רק להאשים את הקורונה בכל דבר, הנה משהו טוב שהיא עזרה לזרז: את התשלום בנייד! למעשה, כבר ב-2019 הוחלט לעבור לשיטת התשלום הבטוחה EMV* ובנק ישראל הורה כי החל מה-30.11 עסקים יחויבו (בהתאם לתקנות) לאפשר תשלום ללא מגע במסופי אשראי תואמים. בסין אגב, כי ככה זה בסין, זה התחיל עוד הרבה קודם. אבל הנה, בשעה טובה זה הגיע גם אלינו, ואנחנו עדיין מתרגשים ש-PEPPER הוא חשבון הבנק הראשון בארץ דרכו אפשר לשלם בנייד!

 

חוץ מזה, יש עוד כמה סיבות שבגללן אנחנו מתרגשים מהמוצר הזה:

 

הבריאות: בכל זאת, קורונה וזה. בתשלום בנייד נמנעים במדע עם מכשירים וידיים של אחרים.

הגלובליות: ברגע שנהיה שם, בתשלום בנייד, עוד רשתות מחו”ל יגיעו ארצה, כן כן.

הקונטרול: ההצמדה הצליחה? הכסף עבר? כל זאת ועוד ישירות מגיע לנייד שלך ברגע ששילמת, ב-PUSH מאיתנו ועם עוד שפע של מידע בתוך האפליקציה.

התמונה הגדולה: בתוך האפליקציה מופיע לך כל המידע ישירות ב-FEED, מול העיניים, בלי לחפש “חיובים מכרטיס אשראי” או כל קטגוריה אחרת, כי אלו החיים שלנו – מיידיים ומלאים במידע שצריך לדעת עכ-שיו.

הבונוס והלב: התשלום הראשון שלך בנייד יעשה עוד משהו חוץ מלתת לך מוצר או שירות שבא לך עליו עכשיו. התשלום הזה יאפשר לנו לתרום עוד 25 ש”ח לחלאסרטן, למען צעירים חולי סרטן. את ההטבה הזאת בחרנו כדי לעשות טוב. מקווים שזה ירגיש ככה גם לך.

 

בסדר בסדר אבל מה עם Apple???

Apple מחכים לרגע הכי מדוייק בשבילם, אבל הוא קרוב. שמועות אומרות שהחברה מחכה ש-40% מהשוק יעברו לשימוש בתשלום בנייד ורק אז הם ישיקו את שירות APPLE PAY בארץ. בפועל, יש לציין, רוב השוק משתמש באנדרואיד, אז הלחץ לא כזה גדול, אבל זה יקרה. מה שבטוח זה שאם יש לך אייפון, קיבלת הוכחה נוספת למיוחדות שלך 😉

 

לסיכום – הסיבה הכי טובה: להיות בידיים טובות – שלך.

תשלום בנייד עם PEPPER זה להיות בידיים טובות – לא רק של PEPPER אלא של עצמך מולך, כי בעוד PEPPER מספק לך את המידע המלא, המפורט, המפולח, המדויק על ההתנהלות הכלכלית שלך, אלו הידיים שלך שקובעות איך לקחת את זה מכאן ולמנף את ההתנהלות התקציבית שלך להצלחה שמתאימה לך – אם זה להצליח לחסוך לטיול הגדול אחרי הקורונה, או ללימודים שיהפכו אותך ל-PRO בתחומך, או אם זה פשוט לסגור את המינוס ולהצליח לקנות לפעמים אוכל בחוץ בלי רגשות אשמה. זה אפשרי. דברו איתנו.

 

* לא חשבתם שנלך בלי לחזור לכוכבית ההיא נכון?
EMV הם ראשי התיבות של 3 חברות אשראי שמעורבות בפיתוח השיטה: 

Europay, Mastercard, Visa. היית מצפה שתהיה פה איזו מילה טכנולוגית נכון? אז לא.

מה שכן, מאז תחילת התהליך הצטרפו אליו עוד חברות אשראי והתקן נעבר לניהול תאגיד EMVCo.
השאר בויקיפדיה.

כתבות דומות

הירשמו לניוזלטר ותישארו מעודכנים