1.

איך משנים את מסגרת הכרטיס?

נכנסים לפעולות באפליקציה ומשם לשינוי מסגרת כרטיס בהתאם לזכאות. זה לוקח דקה וחצי אבל תלוי בזכאות שלך למסגרת.

2.

מה קורה אם שוכחים את הסיסמה לכרטיס?

נכנסים לאפליקציה לעמוד פעולות, קבלת קוד סודי ועוקבים אחרי ההנחיות.

3.

איפה רואים את החיובים של הכרטיס?

בכל רגע נתון רואים את כל החיובים בעמוד כ.אשראי.

4.

איך מפעילים עדכונים על הוצאות?

נכנסים להגדרות ומאשרים את ההתראות. משם הכל כבר עלינו

שירות התראות הפוש במסגרת השימוש באפליקציית PEPPER כפוף לאישור הלקוח מראש וכולל עדכונים שוטפים על מצב החשבון והתראות בעלות אופי שיווקי

5.

מה אני עושה אם אבד/נגנב לי הכרטיס?

במידה והכרטיס אבד/נגנב, ניתן לפנות למוקד MAX שזמין 24/7 ב 03-6178800 (פרטים נוספים: אפשר גם להקפיא את הכרטיס מיידית ישירות מאפליקציית PEPPER בעמוד כ.אשראי/דביט).